Publiceringsdatum: 2025-02-13
Funderar du på att söka jobb inom försäljning, inköp, marknadsföring? Elgiganten AB söker just nu efter en butikssäljare, fackhandel och du kan vara den de letar efter. Elgiganten AB söker en medarbetare på heltid som vill arbeta tills vidare. Kan det vara du?
Linköping är platsen där detta jobb har sin tjänsteort. Om du letar efter en spännande karriär inom butikssäljare, fackhandel-branschen, har Elgiganten AB just nu ett ledigt jobb som kan vara av intresse. Bli en del av Elgiganten AB genom att ansöka till jobbet som butikssäljare, fackhandel senast måndag den trettioförsta mars 2025.
Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 400 anställda och totalt 170 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst. Bli en del av oss och var med på vår framgång!
Älskar du att bidra till en fantastisk kundupplevelse och att leda andra? Vi söker nu en kundservicedriven Customer Experience Manager med ledarförmåga och en stor vilja att ständigt utveckla sig själv och andra.
Att arbeta på Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Det är inte bara vårt gemensamma intresse för det vi säljer som binder oss samman. Här finner du människor – var och en med ett hjärta för elektronik och en äkta vilja att hjälpa andra hitta glädjen i den magiska världen av teknik. Din huvuduppgift som Customer Experience Manager är att närvara i det dagliga arbetet med fokus på att vi har ett bra bemötande där kunden blir erbjuden rätt lösningar för deras behov, korta kötider samt har en hög varuhusstandard samtidigt som du utvecklar, följer upp och coachar dina medarbetare. Du är en del av varuhusets lokala ledningsgrupp och utöver personalansvaret över ditt team ansvarar du tillsammans med resterande ledningsgruppsmedlemmar för den totala verksamheten och varuhusets resultat.
För dig är medarbetarna och kunden viktigast. Samtidigt skapar du goda resultat genom att optimera och följa upp den dagliga driften för att säkerställa kundvänlighet och effektivitet. Du har ett övergripande ansvar för dina ansvarområden, medarbetare, kunder och resultatet. Som Customer Experience Manager leder du genom att utveckla och coacha dina medarbetare att ständigt erbjuda en fantastisk kundupplevelse inom samtliga områden som innefattas i rollen, så som kundnöjdhet, finansiella kontroller, teknisk support och merchandising. Du har även ansvar för att rekrytera, introducera och vidareutveckla ditt team och säkerställa den dagliga driften genom att leda och planera verksamheten. Du kommer att vara en del och arbeta verksamhetsnära tillsammans med dina medarbetare och vara en viktig förebild i varuhuset.
Som Customer Experience Manager på Elgiganten är dina personliga egenskaper och motivation det viktigaste. Du älskar att utvecklas, utveckla andra, upprätta och uppnå dina mål, och såklart har roligt när du gör det!
Rollen som Customer Experience Manager kräver minst 3 års erfarenhet av kundservice och förståelse i drift och ledning i en butikskedja. Du har erfarenhet av försäljning med goda resultat, är van att ta yrkesmässigt ansvar och är verksamhetsnära som person.
Vår kultur är viktig för oss och våra värderingar genomsyrar allt vi gör, vi söker nu en kollega som vill bli en del av vår gemenskap och precis som vi drivs av och delar våra värderingar: Win Together, Play Together, Grow Together and be Different Together.
På Elgiganten tror vi att våra olikheter gör oss starkare och sammanhållningen är en styrka. Här jobbar drivna personer med stort intresse för både våra kunder och varandra. De som ser möjligheter, gillar snabba förändringar och drivs av att bidra till positiva resultat brukar trivas väl hos oss. Det är personer med energi som har en förmåga att naturligt ta egna initiativ och som vill utvecklas.
Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit bland annat genom vårt goda ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare. Utveckling och interna utbildningar är något som vi valt att investera i, här innefattas träning i produktkunskap, kundmöte och ledarskapsutbildningar.
Elgiganten erbjuder:
Anställningsform: Tillsvidare med inledanande provanställning
Omfattning: 100%. arbetstiderna innefattar även kvällar och helger
Tillträde: Enligt överenskommelse
Sista ansökningsdag: 2025-03-31
På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Observera att vi använder tester och bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.
Antal tjänster | 1 |
---|---|
Arbetstid | Heltid |
Företagsnamn | Elgiganten AB |
Lön | Fast och rörlig lön |
Omfattning | Tills vidare |
Organisationsnummer | 5564714474 |
Typ av anställning | Vanlig anställning |
Yrke | Butikssäljare, fackhandel |
Yrkesområde | Försäljning, inköp, marknadsföring |
Elgiganten AB söker en person till denna tjänst som butikssäljare, fackhandel med placerings i Linköping. Om det låter intressant att arbeta som butikssäljare, fackhandel hos Elgiganten AB skickar du in din ansökan senast 2025-03-31.
Källa: Arbetsförmedlingen
Elgiganten AB söker en person till tjänsten som butikssäljare, fackhandel i Linköping.
2025-02-13
Mer infoElgiganten AB söker en person till tjänsten som butikssäljare, fackhandel i Linköping.
2025-02-13
Mer infoBeyond Gravity Sweden AB söker en person till tjänsten som configuration manager/cm i Linköping.
2025-02-05
Mer info