Publiceringsdatum: 2024-10-03
Letar du efter ett jobb inom data/it? Academic Work Sweden AB söker just nu efter en helpdesktekniker/supporttekniker och du kan vara den de letar efter. Academic Work Sweden AB behöver någon som vill arbeta heltid. Om du är tillgänglig för 6 månader eller längre, ta en titt på denna jobbannons.
Denna tjänst finns tillgänglig i Linköping som är tjänsteorten. Academic Work Sweden AB har just nu ett ledigt jobb som helpdesktekniker/supporttekniker. Låt Academic Work Sweden AB hjälpa dig att uppnå dina karriärmål som helpdesktekniker/supporttekniker! Ansök seast fredag den åttonde november 2024.
Är du en problemlösare med passion för IT och en stark vilja att hjälpa andra? Då kan du ansöka till Linköpings universitets helpdesk! Läs mer och sök tjänsten redan idag!
Vi söker nu för Linköpings universitets räkning en dedikerad och serviceinriktad person som kan stödja universitetetsanställda och studenter genom att tillhandahålla snabb och effektiv support via både ärendehanteringssystem och telefon. I denna roll kommer du att vara schemalagd för att hantera ärenden under halva tiden och för att besvara telefonsamtal under den andra halvan.
Som en del av vårt team erbjuder vi en strukturerad introduktion och introduktionsprogram för att se till att du känner dig bekväm i din roll. Du kommer sällan att sitta ensam eftersom samarbete och kunskapsdelning är viktiga delar av arbetskulturen. Du kommer sitta i ett team på totalt 10 personer, inklusive 4 studenter, som arbetar tillsammans för att lösa en mängd olika IT-relaterade ärenden.
Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att inkludera kontohantering, IT-support och felsökning av trådlösa nätverk. Du kommer även att vara involverad i att hantera tvåstegsverifiering för både studenter och anställda. Linköpings universitet strävar alltid efter att lösa alla ärenden själva, vilket gör din roll mångsidig och utmanande. Du kommer i din roll behöva hantera IT-ärenden inom olika miljöer, såsom Windows, Mac och Linux.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Antal tjänster | 1 |
---|---|
Arbetstid | Heltid |
Företagsnamn | Academic Work Sweden AB |
Lön | Fast månads- vecko- eller timlön |
Omfattning | 6 månader eller längre |
Organisationsnummer | 5565595450 |
Typ av anställning | Vanlig anställning |
Yrke | Helpdesktekniker/Supporttekniker |
Yrkesområde | Data/IT |
Academic Work Sweden AB söker en person till denna tjänst som helpdesktekniker/supporttekniker med placerings i Linköping. Om det låter intressant att arbeta som helpdesktekniker/supporttekniker hos Academic Work Sweden AB skickar du in din ansökan senast 2024-11-08.
Källa: Arbetsförmedlingen
EdZa AB söker en person till tjänsten som helpdesktekniker/supporttekniker i Linköping.
2024-11-28
Mer infoLinköpings Tandvårdscentrum AB söker en person till tjänsten som tandhygienist i Linköping.
2024-11-29
Mer infoCleverex Bemanning AB söker en person till tjänsten som helpdesktekniker/supporttekniker i Linköping.
2024-11-29
Mer info