Inköpsassistent till kund i Linköping

Publiceringsdatum: 2024-10-01

Skulle du vilja jobba inom försäljning, inköp, marknadsföring? AxÖ Consulting AB söker just nu efter en inköpsassistent/inköpskontorist/inköpssekreterare och du kan vara den de letar efter. AxÖ Consulting AB söker för närvarande efter personal på heltid för en tjänst 3 månader – upp till 6 månader. Kolla in deras jobbannons för mer information.

Att bo i närheten av Linköping kan vara en fördel för denna position, så om du redan bor i området bör du överväga att söka jobbet. AxÖ Consulting AB har just nu ett ledigt jobb som inköpsassistent/inköpskontorist/inköpssekreterare. Sista ansökningsdagen till jobbet som inköpsassistent/inköpskontorist/inköpssekreterare hos AxÖ Consulting AB är fredag den första november 2024.


Jobbannons

AxÖ Consulting är ett konsult- och rekryteringsföretag med kontor i Karlskoga, Örebro, Luleå, Umeå, Örnsköldsvik, Skellefteå och Malmö.

Vi erbjuder tjänster inom rekrytering, bemanning, strategisk kompetensförsörjning och mycket mer.

AxÖ Consulting söker en inköpsassistent för ett konsultuppdrag hos en av våra kunder i Linköping. I denna roll kommer du att spela en viktig roll i inköpsorganisationen och arbeta mot den interna produktionen för att säkerställa effektiva inköpsprocesser.

Detta är en annons för konsultuppdrag via AxÖ Consulting. Uppdraget startar enligt överenskommelse.

Din framtida utmaning

Som inköpsassistent kommer du att vara ett viktigt stöd för inköpsavdelningen i det dagliga arbetet. Du kommer att hjälpa de operativa inköparna, hålla koll på beställningar, leveranser och fakturor, samt se till att inköpssystemet alltid är uppdaterat.

I denna roll får du även chansen att samarbeta med leverantörer när det gäller leverans- och kvalitetsfrågor. Du har även daglig kontakt med produktionen och andra intressenter för att säkerställa att allt levereras i tid och enligt specifikationer. Dessutom kommer du att följa upp och rapportera status på leveranserna, så att alla alltid är informerade.

Är du den vi söker?

För att lyckas i rollen ser vi att du har:

  • Eftergymnasial utbildning inom inköp, logistik eller ekonomi (meriterande).
  • Erfarenhet av arbete i affärssystem (starkt meriterande).
  • Goda kunskaper i MS Office, särskilt Excel.
  • Utmärkt kommunikationsförmåga i både tal och skrift, på svenska och engelska.

Vi söker dig som har en strukturerad och noggrann arbetsstil, och som trivs i en roll där du får ta ansvar och arbeta proaktivt. Vidare har du en god förmåga att samarbeta och kommunicera med olika parter både internt och externt.

Om konsultuppdraget

Som konsult är du anställd av AxÖ Consulting. Vi har lång erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen, vi vet därför hur viktigt det är att ge dig rätt grund att stå på för att vi tillsammans ska kunna bedriva en professionell konsultverksamhet. Hos oss får du chansen att utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du stärker ditt CV på några av regionens, och till och med Sveriges, mest ansedda och attraktiva bolag. Att arbeta som konsult via AxÖ Consulting är tryggt, roligt och utvecklande. För att du ska trivas erbjuder vi dig kollektivavtalade anställningsvillkor och vi arrangerar regelbundet sociala aktiviteter så att vi kan lära känna varandra lite bättre.

Information och ansökan

Detta är en annons för konsultuppdrag via AxÖ Consulting. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt. För frågor om uppdraget, vänligen kontakta konsultansvarig: Angelica Mäenpää: Angelica.maenpaa@axoconsulting.se

Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag.

Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där vår kund har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap.

Välkommen med din ansökan!

AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.

Varmt välkommen med din ansökan. 

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnAxÖ Consulting AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
Omfattning3 månader – upp till 6 månader
Organisationsnummer5590997531
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeInköpsassistent/Inköpskontorist/Inköpssekreterare
YrkesområdeFörsäljning, inköp, marknadsföring

Ansökan

AxÖ Consulting AB söker en person till denna tjänst som inköpsassistent/inköpskontorist/inköpssekreterare med placerings i Linköping. Om det låter intressant att arbeta som inköpsassistent/inköpskontorist/inköpssekreterare hos AxÖ Consulting AB skickar du in din ansökan senast 2024-11-01.

Källa: Arbetsförmedlingen

Relaterade jobb

Terminalarbetare till kund i Linköping

Quattro Bemanning & Rekrytering AB söker två personer till tjänsten som terminalarbetare i Linköping.

2024-11-26

Mer info

Personliga assistenter sökes till en kvinnlig kund i Linköping

Frösunda Personlig Assistans AB söker en person till tjänsten som personlig assistent i Linköping.

2024-11-29

Mer info

Andra linje support till vår kund i Linköping

Cleverex Bemanning AB söker en person till tjänsten som helpdesktekniker/supporttekniker i Linköping.

2024-11-29

Mer info