Publiceringsdatum: 2024-07-04
Letar du efter anställning inom yrken med teknisk inriktning? Det är nu möjligt för dig att få jobb som inköpsplanerare hos Unik Resurs i Sverige AB. Om du vill arbeta heltid hos Unik Resurs i Sverige AB, har de just nu en tjänst 6 månader eller längre som kan passa dig.
Denna position är tillgänglig i Linköping. Företaget Unik Resurs i Sverige AB erbjuder just nu spännande karriärmöjligheter. Om du vill jobba som inköpsplanerare har de nu ett ledigt jobb - kolla in annonsen för att se om du har rätt erfarenhet. Bli en del av teamet hos Unik Resurs i Sverige AB som inköpsplanerare genom att ansöka senast söndag den elfte augusti 2024.
Företagspresentation Saab är en innovativ leverantör av flygplanssystem och har ett brett utbud av supportlösningar inom civil och militär luftfart. Medarbetarna på Saab har ett gemensamt uppdrag att skapa förutsättningar för ett tryggt samhälle genom att bygga jaktflygplan, undervattensteknik, avancerade vapensystem, cybersäkerhet eller toppmoderna flygledningssystem.Nu söker vi en Supply Manager till Saab Aeronautics.
Arbetsuppgifter och ansvarsområden Som Supply Manager på Aeronautics ansvarar du för att säkerställa tillgången genom hantering av leverantörer och relaterade upphandlingsaktiviteter. Du ansvarar för alla operativa inköpsaktiviteter och leverantörskontakter relaterade till en inköpsorder, såsom inköpsförfrågningar, offertförfrågningar, leveransövervakning, returer, reklamationer, fakturor med mera. En viktig del av din roll är att övervaka och förbättra leverantörens prestation. Du är involverad i upphandlingsaktiviteter i både nya och befintliga projekt i nära samarbete med Sourcing Manager och tekniska team på Aeronautics. Du förväntas också initiera och driva den kontinuerliga utvecklingen inom ditt ansvarsområde.
Din profil Du har grundläggande kommersiell erfarenhet och gedigen kunskap om försörjningskedjan. Du är engagerad och driven, och ditt arbete är strukturerat och teamorienterat. Du har stor förmåga att bygga varaktiga, långsiktiga relationer med leverantörer och interna kunder. Det är viktigt att du värdesätter samarbete, både med kollegor och leverantörer, och att du är uthållig och ihärdig. Föredragen utbildning är kandidatexamen, högre yrkesutbildning inom upphandling eller motsvarande dokumenterad utbildning. Du behöver ha gedigen kunskap om att arbeta i ett affärssystem, såsom IFS eller liknande, samt MS Office i allmänhet och särskilt Excel.Du behärskar både skriftlig och muntlig svenska och engelska. Ytterligare språk eller internationell erfarenhet är båda meriterande.
Bli en del av Unik Resurs – Din karriär och utveckling är vår prioritet! Vi värderar varje individs unika kompetens och engagemang. På Unik Resurs strävar vi efter att inte bara vara din arbetsgivare, utan en partner i din karriärsutveckling. Vi är ett team och genom regelbundna avstämningar jobbar vi tillsammans för att du både ska utvecklas och trivas i din roll som konsult.
Vårt erbjudande:
Vi välkomnar dig att ta nästa steg i din karriär med oss på Unik Resurs. Ansök idag för att bli en del av vårt engagerade och framåtsträvande team!
Ansök redan idag! Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;
Linda Connbo070-7950189linda.connbo@unikresurs.se
Unik Resurs Välkommen till Unik Resurs!Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång
Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.
Antal tjänster | 1 |
---|---|
Arbetstid | Heltid |
Företagsnamn | Unik Resurs i Sverige AB |
Lön | Fast månads- vecko- eller timlön |
Omfattning | 6 månader eller längre |
Organisationsnummer | 5560525833 |
Typ av anställning | Vanlig anställning |
Yrke | Inköpsplanerare |
Yrkesområde | Yrken med teknisk inriktning |
Unik Resurs i Sverige AB söker en person till denna tjänst som inköpsplanerare med placerings i Linköping. Om det låter intressant att arbeta som inköpsplanerare hos Unik Resurs i Sverige AB skickar du in din ansökan senast 2024-08-11.
Källa: Arbetsförmedlingen
A Hub AB söker en person till tjänsten som account manager i Linköping.
2024-07-08
Mer infoA Hub AB söker en person till tjänsten som account manager i Linköping.
2024-07-08
Mer infoAcademic Work Sweden AB söker en person till tjänsten som account manager i Linköping.
2024-08-14
Mer info