Kundkommunikatör och kontorskoordinator

Publiceringsdatum: 2024-09-25

Letar du efter ett jobb inom administration, ekonomi, juridik? En möjlighet har öppnat upp för dig att börja arbeta som kontorsreceptionist hos Mannersons Fastighets AB. Om du vill arbeta heltid hos Mannersons Fastighets AB, har de just nu en tjänst tills vidare som kan passa dig.

För detta jobb är Linköping den angivna tjänsteorten. Om du tycker att det låter intressant att börja jobba hos Mannersons Fastighets AB i rollen som kontorsreceptionist så har de just nu en ledig tjänst som skulle kunna vara en perfekt match för dig! Du har fortfarande tid att söka jobbet som kontorsreceptionist hos Mannersons Fastighets AB om du sickar in din ansökan senast sista ansökningsdag som är måndag den tjugoförsta oktober 2024.


Jobbannons

Vi söker en serviceinriktad kundkommunikatör och kontorskoordinator

I den här rollen kommer du att vara med och utveckla kommunikationen med våra hyresgäster, exempelvis genom att implementera AI-baserade lösningar och andra innovativa verktyg. Vi söker dig som är nyfiken på ny teknik och ser potentialen i att använda digitala lösningar för att förbättra kundupplevelsen och göra arbetet mer effektivt.

Förutom viljan att utvecklas drivs du i grunden av att skapa relationer och att leverera service i världsklass. Vi söker nu en engagerad och självgående person som vill arbeta i en dynamisk miljö, där ingen dag är den andra lik. "Spindeln i nätet" känns kanske som ett slitet uttryck, men det speglar verkligen exakt vad vi nu letar efter.

Du blir en del av ett team som kännetecknas av utveckling och engagemang. Du kommer att spela en viktig roll i att skapa goda, långsiktiga relationer och verkligen göra skillnad för personer i din omgivning.

Om verksamheten

Mannersons är ett familjebolag som under drygt 130 år varit en del av Linköpings utveckling. Idag är vi en stark lokal fastighetsägare med ett komplett utbud av både lokaler och lägenheter i alla storlekar. Fastighetsbeståndet är koncentrerat till attraktiva lägen i Linköping, Norrköping och Motala.

Vi är angelägna om att hålla en hög standard i våra fastigheter och erbjuda våra hyresgäster en marknadsledande service.Hos Mannersons får du stora möjligheter att styra över ditt eget arbete och förväntas samtidigt bidra aktivt till gemenskapen i vårt stolta team.

Arbetsuppgifter

I denna roll har du har huvudansvaret för serviceärenden, kommunikation i allmänna hyresgästfrågor, passersystem och nyckelhantering samt att medverka till att skapa en god arbetsmiljö på vårt kontor.

I arbetsuppgifterna ingår bland annat att:

Ansvar för att utveckla företagets arbete med hyresgästservice

Bemanna vårt kundcenter och fungera som första kontaktpunkt för besökare

Administrera inkomna serviceanmälningar från våra hyresgäster

Hantera den administrativa processen vid in- och avflytt från lägenheter och lokaler

Ansvara för system och hantering av nycklar och passersystem för hyresgäster och entreprenörer

Allmän hyresadministration och uppdatering av kunduppgifter

Administrera underhållssystem, uppsägningar, trapphuslistor och parkeringar

Ansvar för att hyra ut förråd, p-platser och garage och vara behjälplig vid visningar och besiktningar

Vara en central roll för att kontoret fungerar smidigt i vardagen, genom att koordinera beställningar, hålla ordning och reda mm

Din profil och dina personliga egenskaper

Vi söker dig som har arbetat med liknande uppgifter eller på annat sätt har fått kvalifikationer som är lämpliga för denna tjänst och som passar in i Mannersons familjeföretagsprofil.Därför lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.

Allra viktigast är att du har en stark vilja att ständigt utveckla både dig själv och ditt arbete. Du är nyfiken och strävar alltid efter att hitta bättre, smartare och mer effektiva sätt att arbeta på.

Du är initiativrik, ansvarstagande och prestigelös och som har en god förmåga att planera och prioritera arbetsuppgifter med en god struktur.

Du drivs av att skapa relationer till andra vilket innebär att du är lyhörd för andra människors behov och önskemål. Du har en god social kompetens och en stark vilja att bidra till att skapa en bättre vardag för både hyresgäster och dina medarbetare.

Du har erfarenhet av att arbeta med administrativa system och digitala verktyg, och du hanterar enkelt övergången mellan olika plattformar och uppgifter under arbetsdagen.

Information och ansökan

Sista ansökningsdag för tjänsten är 2024-10-22.

Du söker tjänsten genom att registrera din meritförteckning och ett personligt brev i vårt rekryteringsverktyg.

I denna rekrytering tillämpar vi ett löpande urval och rekommenderar dig därför att skicka in din ansökan så snart som möjligt.

Eventuella frågor om tjänsten ställs till Uthyrnings- och Marknadschef Jessica Lundmark på 013-495 69 50.

Vid frågor om rekryteringsprocessen kontakta Emil Linnerman på 0760-21 46 21.

Välkommen med din ansökan!

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnMannersons Fastighets AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
OmfattningTills vidare
Organisationsnummer5563145647
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeKontorsreceptionist
YrkesområdeAdministration, ekonomi, juridik

Ansökan

Mannersons Fastighets AB söker en person till denna tjänst som kontorsreceptionist med placerings i Linköping. Om det låter intressant att arbeta som kontorsreceptionist hos Mannersons Fastighets AB skickar du in din ansökan senast 2024-10-21.

Källa: Arbetsförmedlingen

Relaterade jobb

Studie-och yrkesvägledare till Man måste må AB

Man måste Må AB söker en person till tjänsten som studie- och yrkesvägledare i Linköping.

2024-10-11

Mer info

Teknikansvarig bro- och anläggningskonstruktion

AFRY AB söker en person till tjänsten som väg- och anläggningsarbetare i Linköping.

2024-12-02

Mer info

Postdoktor i semantik för information och målinriktad kommunikation

Linköpings Universitet söker en person till tjänsten som universitets- och högskoleadjunkt i Linköping.

2024-12-12

Mer info