Kundrådgivare till Danske Bank!

Publiceringsdatum: 2024-07-03

Letar du efter möjligheter att arbeta inom administration, ekonomi, juridik? En möjlighet har öppnat upp för dig att börja arbeta som kundtjänstmedarbetare hos Workz Sweden AB. Workz Sweden AB behöver någon som vill arbeta heltid. Om du är tillgänglig för tills vidare, ta en titt på denna jobbannons.

För detta jobb är det en fördel om du bor i närheten av Linköping då det är tjänsteorten. Företaget Workz Sweden AB erbjuder just nu spännande karriärmöjligheter. Om du vill jobba som kundtjänstmedarbetare har de nu ett ledigt jobb - kolla in annonsen för att se om du har rätt erfarenhet. Bli en del av Workz Sweden AB genom att ansöka till jobbet som kundtjänstmedarbetare senast fredag den tjugonde december 2024.


Jobbannons

Danske Bank sätter kunden i fokus. Genom en stabil och värdebaserad verksamhet skapar vi förutsättningar för utmärkta kundvillkor. Just nu söker vi individer som vill vara en del av vårt team och hjälpa oss att betjäna våra privatkunder!

OM DANSKE BANK

Danske Bank är en nordisk bank med starka lokala rötter och globala förgreningar. Med över 145 års erfarenhet har vi assisterat människor och företag i Norden att förverkliga sina drömmar och ambitioner. Danske Bank har över 19 000 anställda i 16 länder runt om i världen och betjänar våra 3,4 miljoner privata kunder, företagskunder och institutionella kunder. Utöver banktjänster erbjuder vi även livförsäkringar, pensionstjänster, hypotekslån, förmögenhetsförvaltning, fastighets- och leasingtjänster.

OM TJÄNSTEN

I vår kundservice på Danske Bank spelar du en central roll i att hjälpa kunder med en rad olika frågor. Dina uppgifter inkluderar att informera om bankens produkter och tjänster samt att utbilda kunderna så att de själva kan lösa enklare ärenden på vår hemsida eller i bankappen. Vår ambition är att lösa kundens ärende vid första kontakt. Din huvudsakliga kommunikationskanal kommer vara telefon, och i viss utsträckning även mejl och chatt. Du kommer också aktivt att genomföra behovsanalyser där du anpassar bankens tjänster och produkter efter varje kunds specifika behov. Utöver dina arbetsuppgifter så erbjuds du även en certifiering inom informationsgivning av värdepapper.

I kundserviceavdelningen är kundnöjdhet och tillgänglighet våra främsta prioriteringar, och vi lägger stor vikt vid att säkerställa att varje kund får rätt hjälp, i rätt tid och via rätt kanal.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som förenar kunskap och engagemang på ett enastående sätt. Du är en naturlig lagspelare, en som inte bara delar med sig av sin kunskap utan också aktivt deltar i meningsfulla diskussioner och dialoger. Du är en initiativtagare, alltid redo att bidra med nya och innovativa idéer som berikar vårt arbete.

För dig är utveckling en självklarhet. Du efterfrågar stöd och strävar ständigt efter att växa och förbättras. Din förmåga att inkludera och skapa en stark teamkänsla är en kärnkomponent i ditt arbetssätt.

Dina egna mål är tydligt definierade och drivkraften bakom din arbetsinsats. Du är en aktiv lyssnare och öppen för andra perspektiv, alltid med ett öga för helheten och en förståelse för hur ditt arbete gynnar både banken och teamet. Ditt perspektiv är utåtriktat, du ställer frågor och efterfrågar feedback, och du omfamnar öppenhet och transparens.

VI SÖKER DIG SOM

- Har en fullständig gymnasieutbildning

- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift

- Har goda dator- och systemkunskaper

Vi ser gärna att du har kunskap om eller ett intresse för ekonomi, gärna inom värdepapper, samt generell arbetslivserfarenhet. Det är meriterande om du har en akademisk utbildning inom detta område, men det är inget krav.

PRAKTISK INFORMATION

Start: 20/8 Placering: LinköpingAnställningsform: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningArbetstider: Måndag till fredag mellan 07:45 – 18:00Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sida fullt ut i din utveckling.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad operativ chef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!

ANSÖKAN

Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din e-post direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat i rekryteringsprocessen. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnWorkz Sweden AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
OmfattningTills vidare
Organisationsnummer5569383788
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeKundtjänstmedarbetare
YrkesområdeAdministration, ekonomi, juridik

Ansökan

Workz Sweden AB söker en person till denna tjänst som kundtjänstmedarbetare med placerings i Linköping. Om det låter intressant att arbeta som kundtjänstmedarbetare hos Workz Sweden AB skickar du in din ansökan senast 2024-12-20.

Källa: Arbetsförmedlingen

Relaterade jobb

Sjuksköterska till medicinsk akutsjukvård och intermediärvård

REGION ÖSTERGÖTLAND söker fyra personer till tjänsten som sjuksköterska, grundutbildad i Linköping.

2024-04-04

Mer info

Batteriintresserad elektronikingenjör till Saab Kockums i Linköping

Xamera AB söker en person till tjänsten som civilingenjör, kvalitet, elektronik i Linköping.

2024-04-15

Mer info

Produktionstekniker till Saab Dynamics

Xamera AB söker en person till tjänsten som produktionstekniker, maskin/produktionstekniker, verkstad i Linköping.

2024-04-19

Mer info