Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot Telia

Publiceringsdatum: 2025-01-10

Letar du efter anställning inom administration, ekonomi, juridik? En möjlighet har öppnat upp för dig att börja arbeta som kundtjänstmedarbetare hos Releasy Customer Management AB. Detta är ett jobb på heltid där Releasy Customer Management AB letar efter någon under tills vidare.

För detta jobb är det en fördel om du bor i närheten av Linköping då det är tjänsteorten. Releasy Customer Management AB söker för närvarande efter ambitiösa individer som vill utvecklas i rollen som kundtjänstmedarbetare. Kolla in deras fem lediga tjänster och se om du har vad som krävs för att bli en del av deras team. Sök jobbet som kundtjänstmedarbetare hos Releasy Customer Management AB och ta chansen att ta din karriär till nästa nivå. Ansök senast söndag den nittonde januari 2025.


Jobbannons

Vill du bli grym på kundservice? Möta fantastiska kundupplevelser och dessutom få chansen att utvecklas och växa i din roll? Då ska du söka till oss på Releasy!

Om tjänsten

  • Som Kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du att representera Releasy och vår Uppdragsgivare Telia, ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom IT- och telekombranschen
  • Du kommer att vara den primära kontaktpunkten för kunder via samtal, mejl och chatt
  • Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar hantering av kundförfrågningar och lösa eventuella problem med fokus på att tillgodose kundens behov
  • Fokus kommer att vara på service och support, även administrering och fakturafrågor om våra kunders tjänster och abonnemang
  • Du förväntas också ge korrekt information om produkter/tjänster samt vägleda kunder genom olika processer
  • Din främsta målsättning är att aktivt jobba för att säkerställa hög kundnöjdhet och skapa minnesvärda upplevelser för våra kunder

För att du ska få en bra introduktion i arbetet börjar anställningen med 30 dagar utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas.

Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Det är varierande arbetstider förlagda inom uppdragets öppettider som är måndag-fredag 08:00-19:15 samt lördag 09:00-17:15.

Kvalifikationer och färdigheter

  • Gymnasieexamen
  • Flytande svenska i tal och skrift
  • Goda kunskaper i engelska både muntligt och skriftligt
  • God dator- och systemkompetens
  • Starka kommunikationsfärdigheter
  • Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller försäljning är meriterande

Vi söker dig som är självgående och har en passion för att leverera förstklassig kundservice. Du drivs av att arbeta målinriktat och strävar efter att uppnå utmärkta resultat, med en stark motivation för merförsäljning. Du har en naturlig förmåga att förutse problem och hitta praktiska lösningar. Dessutom kan du hantera stress och snabbt anpassa dig till nya situationer i din dagliga arbetsmiljö.

Ansökan och process

Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

På Releasy är vi måna om att din ansökan behandlas rättvist. Vi använder en strukturerad rekryteringsprocess för att säkerställa att vi rekryterar rätt medarbetare. Processen börjar med att vi granskar och bedömer din ansökan genom metoder som urvalsfrågor och bakgrundskontroll. Detta gör vi för att objektivt bedöma din ansökan utifrån tjänstens krav och för att skapa en trygg och rättvis anställningsprocess. Om du går vidare, kommer du att bli inbjuden till tester och intervjuer för att bedöma din kompetens och förmåga att lyckas i rollen. Vi genomför även digital referenstagning för att verifiera tidigare erfarenheter och få en bredare bild av din potential och arbetskapacitet.

Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy har verksamheter i Sverige, Norge och Finland med ca 1800 anställda.

Om jobbet

Antal tjänster5
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnReleasy Customer Management AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
OmfattningTills vidare
Organisationsnummer5567542633
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeKundtjänstmedarbetare
YrkesområdeAdministration, ekonomi, juridik

Ansökan

Releasy Customer Management AB söker fem personer till denna tjänst som kundtjänstmedarbetare med placerings i Linköping. Om det låter intressant att arbeta som kundtjänstmedarbetare hos Releasy Customer Management AB skickar du in din ansökan senast 2025-01-19.

Källa: Arbetsförmedlingen

Till webb­ansökan »
Relaterade jobb

Supportmedarbetare för kundspecifikt uppdrag

Origo Group Data Collection AB söker en person till tjänsten som siffergranskare i Linköping.

2024-08-27

Mer info

Capio Ögonklinik söker specialistläkare till vår öppenvårdsmottagning

Capio Sverige AB söker en person till tjänsten som specialistläkare i Linköping.

2024-09-02

Mer info

Universitetslektor i filosofi med inriktning mot teknologins filosofi

Linköpings Universitet söker en person till tjänsten som universitets- och högskolelektor i Linköping.

2024-10-22

Mer info