Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot Telia

Publiceringsdatum: 2025-02-17

Funderar du på att söka jobb inom administration, ekonomi, juridik? En möjlighet har öppnat upp för dig att börja arbeta som kundtjänstmedarbetare hos Releasy Customer Management AB. Sök nu om du är intresserad av att arbeta heltid hos Releasy Customer Management AB under tills vidare. De letar just nu efter nya medarbetare.

Arbetsplatsen ligger nära tillhands om du är bosatta i Linköping som är tjänsteorten. Om du är intresserad av en karriär inom kundtjänstmedarbetare, ta en titt på de åtta lediga tjänsterna som Releasy Customer Management AB erbjuder för att se om det är en matchning. Låt Releasy Customer Management AB hjälpa dig att uppnå dina karriärmål som kundtjänstmedarbetare! Ansök seast torsdag den tjugonde mars 2025.


Jobbannons

Vill du bli grym på kundservice? Möta fantastiska kundupplevelser och dessutom få chansen att utvecklas och växa i din roll? Då ska du söka till oss på Releasy!

Om tjänsten

  • Som Kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du att representera Releasy och vår Uppdragsgivare Telia, ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom IT- och telekombranschen
  • Du kommer att vara den primära kontaktpunkten för privata kunder via samtal och mejl
  • Du kommer få hjälpa till med service, administrering och fakturafrågor om våra kunders tjänster och abonnemang
  • Support och felsökning av en tjänst som kunden har problem med
  • Frambringa försäljningsmöjligheter och lösningar som driver till mervärde för kunden
  • Din främsta målsättning är att aktivt jobba för att säkerställa hög kundnöjdhet och skapa minnesvärda upplevelser för våra kunder

För att du ska få en bra introduktion i arbetet börjar anställningen med 30 dagar utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas.

Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds 6 månaders provanställning. Det är varierande arbetstider förlagda inom uppdragets öppettider som är måndag-fredag 08:00-19:15 samt lördag 09:00-17:15. Utbildningsstart är 8 April

Kvalifikationer och färdigheter

  • Gymnasieexamen
  • Flytande svenska i tal och skrift
  • Goda kunskaper i engelska både muntligt och skriftligt
  • God dator- och systemkompetens
  • Starka kommunikationsfärdigheter
  • Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller försäljning är meriterande

Vi söker dig som är självgående och har en passion för att leverera förstklassig kundservice. Du drivs av att arbeta målinriktat och strävar efter att uppnå utmärkta resultat, med en stark motivation för merförsäljning. Du har en naturlig förmåga att förutse problem och hitta praktiska lösningar. Dessutom kan du hantera stress och snabbt anpassa dig till nya situationer i din dagliga arbetsmiljö.

Ansökan och process

Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

På Releasy är vi måna om att din ansökan behandlas rättvist. Vi använder en strukturerad rekryteringsprocess för att säkerställa att vi rekryterar rätt medarbetare. Processen börjar med att vi granskar och bedömer din ansökan genom metoder som urvalsfrågor och bakgrundskontroll. Detta gör vi för att objektivt bedöma din ansökan utifrån tjänstens krav och för att skapa en trygg och rättvis anställningsprocess. Om du går vidare, kommer du att bli inbjuden till tester och intervjuer för att bedöma din kompetens och förmåga att lyckas i rollen. Vi genomför även digital referenstagning för att verifiera tidigare erfarenheter och få en bredare bild av din potential och arbetskapacitet.

Vi hanterar vår rekrytering internt och undanber oss vänligen kontakt från rekryteringsfirmor

Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy har verksamheter i Sverige, Norge och Finland med ca 1800 anställda.

Om jobbet

Antal tjänster8
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnReleasy Customer Management AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
OmfattningTills vidare
Organisationsnummer5567542633
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeKundtjänstmedarbetare
YrkesområdeAdministration, ekonomi, juridik

Ansökan

Releasy Customer Management AB söker åtta personer till denna tjänst som kundtjänstmedarbetare med placerings i Linköping. Om det låter intressant att arbeta som kundtjänstmedarbetare hos Releasy Customer Management AB skickar du in din ansökan senast 2025-03-20.

Källa: Arbetsförmedlingen

Till webb­ansökan »
Relaterade jobb

Kundservicemedarbetare – kommande uppdrag i Linköping

Workz Sweden AB söker en person till tjänsten som kundtjänstmedarbetare i Linköping.

2025-01-27

Mer info

Processingenjör med inriktning mot automation

OnePartnerGroup Östergötland AB söker en person till tjänsten som automationstekniker, tillverkningsindustri i Linköping.

2025-02-06

Mer info

C-chaufför sökes för heltidsuppdrag i sommar

Studentconsulting Sweden AB (Publ) söker tre personer till tjänsten som distributionsförare i Linköping.

2025-02-10

Mer info